Zareklamuj swój pierwiastek druga edycja
Wróć na stronę główną konkursu...Regulamin
- „Zareklamuj swój pierwiastek” (Konkurs) jest konkursem organizowanym po raz drugi przez Sekcję Studencką Oddziału Gdańskiego Polskiego Towarzystwa Chemicznego „Hybryda” (Organizator).
- W Konkursie mogą wziąć udział wszystkie osoby zainteresowane chemią i naukami pokrewnymi za wyjątkiem członków Komisji Konkursowej i ich rodzin.
- Każdy uczestnik może zgłosić do Konkursu tylko jedną pracę.
- Praca konkursowa może prezentować dowolne aspekty dotyczące wybranego pierwiastka chemicznego, przy czym musi mieć charakter popularnonaukowy i musi zawierać podstawowe informacje o danym pierwiastku (tj. symbol, liczbę atomową, masę atomową itp.). Prosimy o nieumieszczanie na posterach danych osobowych – zostaną one ujawnione dopiero po rozstrzygnięciu Konkursu.
- Prace powinny być wykonane w formie plakatu naukowego (przykłady) w postaci papierowej (arkusz papieru minimum A2) lub elektronicznej (plik graficzny png, jpg lub tif o rozmiarze 1600 × 1200 pikseli).
- Prace należy przesyłać dopiero po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego, który dostępny będzie pod adresem www.ssptchem.pg.gda.pl/konkurs (Strona Konkursu) od 13 lutego 2012 do 13 maja 2012. W liście e-mail potwierdzającym rejestrację przesłane zostaną szczegółowe informacje o sposobach nadsyłania pracy zarówno w formie papierowej, jak i elektronicznej.
- Termin rejestracji w konkursie upływa 13 maja 2012. Na prace czekamy ostatecznie do 20 maja 2012.
- Wyboru najlepszych prac dokona Komisja, w której skład wejdą: mgr inż. Andrzej Okuniewski, dr inż. Anna Mietlarek-Kropidłowska oraz prof. dr hab. inż. Barbara Becker. Przy ocenie pod uwagę brana będzie zarówno zawartość merytoryczna, jak i oprawa graficzna plakatu.
- Komisja wyłoni dziewięć najlepszych prac
– po trzy w każdej kategorii wiekowej:
- poniżej 12 lat
- od 12 do 18 lat
- powyżej 18 lat
- Najlepsza praca w każdej kategorii wiekowej zostanie nagrodzona pamięcią przenośną Kingston Data Traveller R500 o pojemności 16 GB. Ponadto autorzy wszystkich dziewięciu prac otrzymają dyplomy. Możliwe są także nagrody specjalne.
- Ogłoszenie wyników Konkursu oraz wręczenie nagród i dyplomów odbędzie się 26 maja 2012. Dokładna godzina i miesce zostanie ogłoszone po zakończeniu rejestracji. Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone również na Stronie Konkursu. Nieobecnym laureatom nagrody i dyplomy zostaną przesłane drogą pocztową.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany powyższego regulaminu w uzasadnionych sytuacjach oraz odwołania Konkursu w przypadku niedostatecznej liczby uczestników.