Sekcja Studencka Oddziału Gdańskiego
Polskiego Towarzystwa Chemicznego

„Hybryda”

Zareklamuj swój pierwiastek druga edycja

Wróć na stronę główną konkursu...

Regulamin

  1. „Zareklamuj swój pierwiastek” (Konkurs) jest konkursem organizowanym po raz drugi przez Sekcję Studencką Oddziału Gdańskiego Polskiego Towarzystwa Chemicznego „Hybryda” (Organizator).
  2. W Konkursie mogą wziąć udział wszystkie osoby zainteresowane chemią i naukami pokrewnymi za wyjątkiem członków Komisji Konkursowej i ich rodzin.
  3. Każdy uczestnik może zgłosić do Konkursu tylko jedną pracę.
  4. Praca konkursowa może prezentować dowolne aspekty dotyczące wybranego pierwiastka chemicznego, przy czym musi mieć charakter popularnonaukowy i musi zawierać podstawowe informacje o danym pierwiastku (tj. symbol, liczbę atomową, masę atomową itp.). Prosimy o nieumieszczanie na posterach danych osobowych – zostaną one ujawnione dopiero po rozstrzygnięciu Konkursu.
  5. Prace powinny być wykonane w formie plakatu naukowego (przykłady) w postaci papierowej (arkusz papieru minimum A2) lub elektronicznej (plik graficzny png, jpg lub tif o rozmiarze 1600 × 1200 pikseli).
  6. Prace należy przesyłać dopiero po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego, który dostępny będzie pod adresem www.ssptchem.pg.gda.pl/konkurs (Strona Konkursu) od 13 lutego 2012 do 13 maja 2012. W liście e-mail potwierdzającym rejestrację przesłane zostaną szczegółowe informacje o sposobach nadsyłania pracy zarówno w formie papierowej, jak i elektronicznej.
  7. Termin rejestracji w konkursie upływa 13 maja 2012. Na prace czekamy ostatecznie do 20 maja 2012.
  8. Wyboru najlepszych prac dokona Komisja, w której skład wejdą: mgr inż. Andrzej Okuniewski, dr inż. Anna Mietlarek-Kropidłowska oraz prof. dr hab. inż. Barbara Becker. Przy ocenie pod uwagę brana będzie zarówno zawartość merytoryczna, jak i oprawa graficzna plakatu.
  9. Komisja wyłoni dziewięć najlepszych prac – po trzy w każdej kategorii wiekowej:
    • poniżej 12 lat
    • od 12 do 18 lat
    • powyżej 18 lat
  10. Najlepsza praca w każdej kategorii wiekowej zostanie nagrodzona pamięcią przenośną Kingston Data Traveller R500 o pojemności 16 GB. Ponadto autorzy wszystkich dziewięciu prac otrzymają dyplomy. Możliwe są także nagrody specjalne.
  11. Ogłoszenie wyników Konkursu oraz wręczenie nagród i dyplomów odbędzie się 26 maja 2012. Dokładna godzina i miesce zostanie ogłoszone po zakończeniu rejestracji. Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone również na Stronie Konkursu. Nieobecnym laureatom nagrody i dyplomy zostaną przesłane drogą pocztową.
  12. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany powyższego regulaminu w uzasadnionych sytuacjach oraz odwołania Konkursu w przypadku niedostatecznej liczby uczestników.